Thursday, November 27, 2008

I was tagged by dear Shinade for this meme and here I am answering the questions!


A. Attached or single? In a relationship.

B. Best Friend? Ralph.

C. Cake or Pie? Definitely cake.

D. Day of choice? Saturday, because we can spend a whole day shopping and party till the break of dawn.

E. Essential Item? My laptop.

F. Favorite color? Pink.

G. Gummy bears or worms? Gummy bears, of course.

H. Hometown? Tawau.

I. Favorite Indulgence? A nice, warm aromatherapy bubble bath, followed by a full body massage.

J. January or July? January!

K. Kids? None.

L. Life isn't complete without? Family and friends.

M. Marriage date? Not married yet.

N. Number of magazine subscriptions. None.

O. Oranges or Apples? Oranges.

P. Phobias? Deep water.

Q. Quotes? This is one of my favorite quotes from Helen Rowland - "To be happy with a woman you must love her a lot and not try to understand her at all."

R. Reasons to smile? Life and love.

S. Season Of Choice? Christmas season.

T. Tag five people. Foong, Nightwing, Blusher, Life Ramblings, and Azlan.

U. Unknown fact about me? I am not extremely religious.

V. Vegetable? Asparagus.

W. Worst Habit? Procrastination.

X. X Ray or Ultrasound? Ultrasound.

Y. Your favorite foods? Western, Chinese, Japanese and Malay food.

Z. Zodiac sign? Aquarius.


Now you know my ABC's...! ;-)

21 comments

Nightwing said... @ 27/11/08 10:14 AM

Nice tag...thanks for sharing..:)

angierentsch said... @ 27/11/08 10:40 AM

Hi Monica! Yeah Tawau rocks!

TH said... @ 27/11/08 10:54 AM

yeah now I know your abc :)

Empty Streets said... @ 27/11/08 2:51 PM

Hey Monica,

Your Tag Rocks hehehe :)

Shinade said... @ 27/11/08 3:00 PM

Awwwwwww.......that's why we became such good friends so quick!! We are both Aquarius. it's the one sign that best gets along with the same sign.

Finally my PC is fixed again. I apologize but I was completely shut down for almost a week!!

Happy Day:-)

xin said... @ 27/11/08 3:52 PM

water is my phobia, regardless deep or shallow

Irenelim said... @ 27/11/08 6:01 PM

Haha.. I thought ABC - ais batu campur. :)

Irenelim said... @ 27/11/08 6:01 PM

I am scared of deep water too.

Mariuca said... @ 27/11/08 7:02 PM

Hi Mon! I oso love bubble bath la, but got no bathtub at home, dats why I love checking in to hotels with superb bathrooms he he! :):):)

Mariuca said... @ 27/11/08 7:03 PM

I love the sound of ur Saturdays, happy shopping and partying this weekend too. ;)

Mariuca said... @ 27/11/08 7:04 PM

Dropping off MPG for the day and hey congrats on being my FC there, first one for u YAY! :):):)

Monica said... @ 27/11/08 9:22 PM

Nightwing,
you're welcome! ;-)

Angie,
Wow! I'm so happy to see you here! Yeah Tawau rocks!!! :-D

T.H,
;-)

Empty Streets,
Thank you Metz!

Monica said... @ 27/11/08 9:22 PM

Shinade,
Yay! you're back; glad to know that your computer is fixed!
oh yes, I'm happy that we've "met" and become such good friends ;-)

Xin,
I guess you can't swim, too :-)

Irene,
LOL! now I'm craving it! :-D oh you too scared of deep water huh.. hahha..

Mariuca,
oh dear I love those hotels with spacious bathroom & bathtub too!!! ;-)
ya, I need to get a new pair of boots this weekend..

Yay! I'm so happy la being your FC..I want more!!!LOL!

Life Ramblings said... @ 27/11/08 9:46 PM

thanks for the tag. i'll try to do it soon. good night, dear!

bluecrystaldude said... @ 28/11/08 12:12 AM

I haven't done mine yet. Haha.. I am having a flu and consistent cough for two days now. I am going to clinic again tomorrow. Hope I will get better soon :)

foongpc said... @ 28/11/08 1:49 AM

Monica, thanks for the tag! Now I know your ABC, but I want to know DEFGH.....XYZ! LOL!

Mariuca said... @ 28/11/08 7:34 AM

Hola Monica! You’ve been tagged here, have fun!

Monica said... @ 28/11/08 1:17 PM

Life Ramblings,
Take your time...;-)

Bluecrystaldude,
oh dear! hope you'll get well soon Haaziq! Take care...

Foong,
LOL! the ABC tag is from A-Z la my dear..hahaha..

Mariuca,
Thanks hun, I'll check it out ;-)

Empty Streets said... @ 28/11/08 7:50 PM

Happy thanksgiving Monica. Got a turkey for yah and a Blog personality test for yah to try. Am sure you'll have a blast ;)

acura said... @ 29/11/08 1:14 AM

I do not know how to swim...so deep water terrifies me too

Monica said... @ 29/11/08 1:44 AM

Empty Streets,
really Metz? a turkey for me? aww..that's so sweet of you! I'm coming ;-)

Acura,
*figh five* :-D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...