Tuesday, April 14, 2009

I went to the salon for a hair wash today and while waiting for my turn, I picked up the not-sure-which-month issue of CLEO and it was featuring The CLEO 50 Most Eligible Bachelors 2009. I'd say some of those guys have rock hard body and it reminded me of this song by Justin Timberlake...


Lyrics | Justin Timberlake lyrics - Rock Your Body lyrics

Come join Music Monday and share your songs with us. One simple rule, leave ONLY the actual post link here. You can grab this code at LJL Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.




Find out who will be The CLEO Most Eligible Bachelor 2009 on April 24th at Zouk Club KL! I'll definitely be there!


First Commenter

85 comments

Mariuca said... @ 14/4/09 11:35 PM

:'( :'( :'(

Mariuca said... @ 14/4/09 11:35 PM

>:o >:o >:o >:o >:o >:o

Mariuca said... @ 14/4/09 11:36 PM

OMG Monica!!!!!

Mariuca said... @ 14/4/09 11:37 PM

I really thought I wouldn make it, dunno why TUO so slow today and I refreshed 3 times, waited for 10 mins finally can see box so YAY ME FC!!!!!!!!!!!!!!!!! :* :* :* :* :* :* :*

Mariuca said... @ 14/4/09 11:37 PM

And YAY for JT, I love this song too Mon! 8-) 8-) 8-)

Mariuca said... @ 14/4/09 11:37 PM

Me not doing MM for MPG la this week, lazy like dat he he he! :* :* :* :*

Mariuca said... @ 14/4/09 11:38 PM

Finally 2 points for me here!! :* :* :* :*

Shemah said... @ 15/4/09 12:00 AM

:( :( i've never ever chopped here..

Ane said... @ 15/4/09 12:25 AM

:'( :'( Me too Shemah, I haven't chopped here too.. :( :(

Ane said... @ 15/4/09 12:26 AM

Hi Mon! :) Love your pick for MM! :) Love JT! :)

Monica said... @ 15/4/09 12:38 AM

Mariuca!!!! :* :* :*

Recent blog post: Fast & Furious

Mariuca said... @ 15/4/09 12:42 AM

Monica!!!

Monica said... @ 15/4/09 12:43 AM

awwww sorry to hear that Mariuca... the connection here is quite fast for me today :)
yeah u're the FC!! woot! WOAFS or MPG? 8-)

Recent blog post: Fast & Furious

Monica said... @ 15/4/09 12:44 AM

hehe same here! 8-) 8-)

Recent blog post: Fast & Furious

Monica said... @ 15/4/09 12:45 AM

no MM for MPG this week?! *DONT_KNOW* :-D

Recent blog post: Fast & Furious

Mariuca said... @ 15/4/09 12:46 AM

Yay FC FC FC!!!

Mariuca said... @ 15/4/09 12:47 AM

He he he let’s see, how abt MPG here today? Woo hoo!! :)

Mariuca said... @ 15/4/09 12:47 AM

Yeah like no mood and now the list is so long, like lazy to do for MPG he he he heh!

Monica said... @ 15/4/09 12:47 AM

Hi Shemah! Hi Ane! :* :* hmmm...tomorrow I've a post for WW...so come and chop kay ;) :)

Recent blog post: Fast & Furious

Monica said... @ 15/4/09 12:48 AM

thanks Ane! love JT too!!! :-P :-P

Recent blog post: Fast & Furious

Monica said... @ 15/4/09 12:50 AM

I just came back mariuca... was rushing to go out just now :-P :-P

Monica said... @ 15/4/09 12:52 AM

ok sure! gonna put MPG now ;)

Monica said... @ 15/4/09 12:52 AM

Yay 2 points for MPG!!! :* :* :*

Recent blog post: Fast & Furious

Mariuca said... @ 15/4/09 12:57 AM

YAY 2 points but GG 3 oredi huhuhu! Must catch up lol! So lucky I got the chop today, I was dropping ec then I saw new post ha hahah a! :)

Mariuca said... @ 15/4/09 12:57 AM

Where did u go Mon? Dinner?

Metz said... @ 15/4/09 12:59 AM

Hi Monica,

Been feeling a bit down lately but am starting to feel a little better today :) Hope you have a very cool week, especially since summer is now here :) hehehe :) xoxo

Monica said... @ 15/4/09 1:00 AM

I went out for supper :-D :-D and I told R I wanna do MM first.... lol

Monica said... @ 15/4/09 1:01 AM

ohh ok yeah the list is so long aldy!! hahahah....

Mariuca said... @ 15/4/09 1:03 AM

Yay, thanks Mon! :)

Mariuca said... @ 15/4/09 1:04 AM

Yeah la tak syiok la wan to join list so long like snake edi lol!!!!

Monica said... @ 15/4/09 1:05 AM

hahahah...u're the lucky gal! I haven't started dropping yet aiyo! oh btw where is GG huh... missed her la!

Recent blog post: Fast & Furious

Mariuca said... @ 15/4/09 1:08 AM

Ha ha ha cute la R, dah la kena wait for u to wake up, now must wait for u to do MM before supper ROTFLMAO! :)

Mariuca said... @ 15/4/09 1:08 AM

GG MIA la, three days oredi missing! Where are u GG? :)

Mariuca said... @ 15/4/09 1:08 AM

I am dropping now Mon, but internet so slow! :(

Monica said... @ 15/4/09 1:12 AM

Hi Metz!! hmmm...I hope everything is going well for you!! :* :*

Twinks said... @ 15/4/09 1:12 AM

Hi Marzie! congrats! :-D

Twinks said... @ 15/4/09 1:13 AM

same here Shem! :'(

Mariuca said... @ 15/4/09 1:15 AM

Hi Twinks, thanks!

Monica said... @ 15/4/09 1:16 AM

hello Twinks!! :* :*

Twinks said... @ 15/4/09 1:20 AM

Hi Shem! :)

Twinks said... @ 15/4/09 1:20 AM

Hi Ane :)

Twinks said... @ 15/4/09 1:20 AM

Hi MOn! :)

Twinks said... @ 15/4/09 1:45 AM

I love JT. Everything about him. His voice. His moves. His body. yay! hehehe :* :*

Twinks said... @ 15/4/09 1:46 AM

i so sound like a teenager giggling! hahahaha.. :-D :-D

Twinks said... @ 15/4/09 1:48 AM

i so sound like a teenager giggling! hahahaha.. :-D :-D

Ane said... @ 15/4/09 2:41 AM

Hey Mon! :) Okay, I will stalk your blog tomorrow! :-D

Bill said... @ 15/4/09 4:20 AM

Twinks has a crush on somebody :-P :-P

Bill said... @ 15/4/09 4:21 AM

I remember this video when JT ripped off part of Janets brad hahahahah so funny. =-O =-O =-O

Recent blog post: Music Monday

Shemah said... @ 15/4/09 9:12 AM

Hi mon! it's me again.. how's cleo's most eligible bachelors this year? i used to buy this issue to choose the best and poke fun at the rest.. mean kan?? LOL! but no seriously, i've known a couple of the bachelors nominated in previous years and I'm not surprised why they're eligible bachelors. Jerks weiii!!!

Nick Phillips said... @ 15/4/09 9:23 AM

Shemah, I've never ever chopped here either but then you know me and the chopping thing ... LOL!


Recent blog post: A Hairy Tale ...

Nick Phillips said... @ 15/4/09 9:24 AM

Is my name in the list? Wait a minute, I'm married ... darn, there goes my chance of being an eligible bachelor! LOL!

Recent blog post: A Hairy Tale ...

Ane said... @ 15/4/09 12:35 PM

Hey Twinks! :)

life ramblings said... @ 15/4/09 1:48 PM

congrats for being my FC today. i'm here to grab your new badge. 8-)

life ramblings said... @ 15/4/09 1:49 PM

i love this number too. thanks for featuring it.

Recent blog post: Wordless Wednesday - Nyhavn, Copenhagen

Jean said... @ 15/4/09 2:09 PM

hi mon! greta pick!! i love this song!! :-D :-D

Jean said... @ 15/4/09 2:10 PM

wah, mon! u go to salon for hair wash? =-X was it a hair cut + hair wash?

Recent blog post: Goldenball

levian said... @ 15/4/09 3:17 PM

this is a nice pick! though i am a little late for "monday", but music for any day would be cool. =D

Recent blog post: tag: zzz..

Ane said... @ 15/4/09 5:50 PM

am waiting for your WW entry.. :-D :-D :-D

Ane said... @ 15/4/09 5:50 PM

for now, clicked on your Adgi and dropped ec of course.. :-D

Ane said... @ 15/4/09 5:51 PM

I'll be back later! :* :* :*

Recent blog post: zzzZZZ..*

Monica said... @ 15/4/09 10:07 PM

Ane! I just came back!! :-D :-D :-D

Recent blog post: Music Monday - Rock Your Body

Monica said... @ 15/4/09 10:07 PM

are u ready to chop Ane?? :-D :-D :-D

Recent blog post: Music Monday - Rock Your Body

Mariuca said... @ 15/4/09 10:31 PM

Monica! :)

Mariuca said... @ 15/4/09 10:32 PM

Adgi down is it today? Can’t log in! :(

Monica said... @ 15/4/09 10:51 PM

Mariuca!!!!

Monica said... @ 15/4/09 10:52 PM

ohh no wonder la I can't see the Adgi widget!!

Mariuca said... @ 15/4/09 10:55 PM

Ah some more haven dropped adgi at all! Hmmmmmm….

Monica said... @ 15/4/09 10:59 PM

yeah me too.. haven't dropped ec also :(
ready to chop? hehe.. :-D :-D

Recent blog post: Music Monday - Rock Your Body

Monica said... @ 15/4/09 11:00 PM

Hi Jean!! :* :* :*

Recent blog post: Music Monday - Rock Your Body

Monica said... @ 15/4/09 11:02 PM

yeah Jean I went to salon for hair wash.. err why ah? lol.. no hair cut.. just hair wash :-P :-P

Recent blog post: Music Monday - Rock Your Body

Mariuca said... @ 15/4/09 11:07 PM

I wan I wan!!!! Coming now!

Mariuca said... @ 15/4/09 11:08 PM

Me too wan to go hair salon this weekend Mon!

Mariuca said... @ 15/4/09 11:08 PM

Refreshing away at TUO!

LadyJava said... @ 15/4/09 11:29 PM

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

LadyJava said... @ 15/4/09 11:29 PM

so sad Mon!!!!

Mariuca said... @ 15/4/09 11:34 PM

Wow so byk tears!!!

JL said... @ 16/4/09 12:17 AM

Wow rockin' moves in the vid. But I wasn't naked at the end of the song though :-P :) ;)

Recent blog post: Kirishima Shuzou - The sake

Ane said... @ 16/4/09 12:20 AM

Oh No! I missed it didn't I? I'm afraid to look!

Ane said... @ 16/4/09 12:21 AM

I was sleeping when you posted, that or I was eating.. lol

Ane said... @ 16/4/09 12:48 AM

I have the same prob Marzie, can't log in to Adgi.. :(

Rozella said... @ 16/4/09 5:08 PM

I love the new layout Mon! And JT is awesome!!!!!

http://biggg.info said... @ 6/1/10 9:29 PM

你的網站寫的真的是太好了,順便介紹你一個不錯的站點
破禁忌滿足你內心的渴望!全新體驗瘋狂刺激、http://biggg.info

Mariuca said... @ 6/1/10 11:03 PM

LOL wow Monica…. Can read this comment ah? What does it say I wonder……

Monica said... @ 7/1/10 12:55 AM

Sorry I can't read Chinese! Thanks for dropping by :)

Monica said... @ 7/1/10 12:57 AM

Mariuca! hahahhahahha I can't read Chinese leh! :-[ :-[

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...