Wednesday, June 10, 2009

and I look like shit! I know.




You Are an Ectomorph



You are thin and lean. You don't put on weight easily.

Ectomorphs are known for being private, introverted, and brilliant.



It's likely that you are introspective, philosophical, and even artistic.

Other people tend to make you a bit tense, but being alone is both inspiring and comforting.





First Commenter

99 comments

tekkaus said... @ 11/6/09 9:40 AM

Am I FC? Ha:D Chop?

tekkaus said... @ 11/6/09 9:42 AM

You know what? I am the same as you ectomorph. But then again I think I am a little plump to be that. Haha :D

Monica said... @ 11/6/09 9:44 AM

FC! congrats Tekkaus! :-D :-D

Monica said... @ 11/6/09 10:02 AM

then you don't look like shit lah! hahahah..

Janice Ng said... @ 11/6/09 10:17 AM

My arms are huge!! You are really lean, Monica :):)

Mizé said... @ 11/6/09 10:21 AM

Hi Monica,
I did the quiz, my result was:

You have a rounder, softer body type. It's difficult for you to lose weight.
Endomorphs are known for being friendly, generous, and warm.
It's likely that you're a relaxed person who enjoys good times, good people, and good food.
You are warm and affectionate. You provide comfort to others and crave it for yourself.
Endomorph, he,he :) Nice way to call me fat, lol.
And NO, You don´t look like shit!!!
xxx

The Fitness Diva said... @ 11/6/09 10:40 AM

You are what's called "fashionably thin" where I come from! ;)

Recent blog post: Absolutely Manlicious!

faizal said... @ 11/6/09 11:00 AM

you remind me of blog things monica.. it had been a while since i left it.. really miss blogthing.com.. LOL :-D

Bill said... @ 11/6/09 12:03 PM

You look great there Mon. You are a beautiful women 8-)

Nessa said... @ 11/6/09 12:56 PM

You don't look like shit la... no way! You're so slim :)

I don't have to take the quiz, I know I'm round :-D :-D

levian said... @ 11/6/09 2:38 PM

wow, you are really thin!
but i thought it is usually the good news for girls? =)

Brillie said... @ 11/6/09 3:34 PM

:* you are beautiful..

JL said... @ 11/6/09 6:01 PM

Ok lah, you look fine. Where got look like s**t? Don't worry about it. :-D :-D 8-)

Recent blog post: I have a secret to tell

foongpc said... @ 11/6/09 6:13 PM

You don't look like shit, but just a bit too thin. You are already eating a lot, right? How come? Maybe very high metabolic rate! Or got worms in you? :)

Recent blog post: The 7 Stages Of Disease (Part 3)

foongpc said... @ 11/6/09 6:14 PM

Oh, I know! You stay up late every night - could that be the reason? Try sleeping earlier? :)

Recent blog post: The 7 Stages Of Disease (Part 3)

foongpc said... @ 11/6/09 6:17 PM

Or take some weight gain supplement? Just to add a bit more kilos so you look fuller? But I think a lot of ladies would envy you cos you can eat a lot and stay thin! Maybe you should just be grateful 8-)

Recent blog post: The 7 Stages Of Disease (Part 3)

foongpc said... @ 11/6/09 6:18 PM

Congrats to you Tekkaus for being FC! :)

Recent blog post: The 7 Stages Of Disease (Part 3)

schizoshrink said... @ 11/6/09 8:09 PM

hi! i'm an ectomorph too! and sometimes it makes me feel bad that i don't look good in some clothes that i really wanna sport around.. i'm too thin! arrggh!

Recent blog post: While I Was Grooming

James said... @ 11/6/09 8:46 PM

oh no, you don't look like shit Monica!! I've seen you before. you look very pretty/sexy! ;)

life ramblings said... @ 11/6/09 11:02 PM

no way you look like shit. you're a good looking girl Mon. Happy Thursday! ;)

Recent blog post: Wordless Wednesday - Cactus

Ayie said... @ 12/6/09 1:30 AM

Don't say that Monica, you look good. ;) You're almost like my sis...she eats a lot but has the same small frame. I tried the link and here's the result:

You have a rounder, softer body type. It's difficult for you to lose weight.
Endomorphs are known for being friendly, generous, and warm.

It's likely that you're a relaxed person who enjoys good times, good people, and good food.
You are warm and affectionate. You provide comfort to others and crave it for yourself.

Recent blog post: One fine day.... watching the sunset

Ayie said... @ 12/6/09 1:30 AM

i agree ramblings! ;)

Recent blog post: One fine day.... watching the sunset

Ayie said... @ 12/6/09 4:19 AM

Foong is right, most girls will envy you. It's hard to lose weight and yet you have no deals with that! ;) :*

Recent blog post: One fine day.... watching the sunset

recel said... @ 12/6/09 4:31 AM

hey Monica!
of course you don't look like sh*t! and i am sooooooo jealous of you being an ectomorph! hmmppppp! while i had so much struggle losing weight, there you are, having the best time eating unlimited but not getting fat at all! i am so jealous!!! LOL

Recent blog post: H1N1's Now to be Declared a Global Pandemic

Metz said... @ 12/6/09 7:12 AM

Dropping by this wet friday morning to greet yah a blessed weekend ahead :)

PS. I have to agree with fitness diva on this one Monica you are fashionably thin - many would diet to death to attain that figure you have dear so carry it with pride :) xoxo

Recent blog post: Travel Thursday on Empty Streets: Berlin, Germany

Monica said... @ 12/6/09 7:47 AM

Janice, I'm not fat but I've unwanted fats on my arms and thighs!! :-P

Monica said... @ 12/6/09 7:50 AM

Thanks for sharing yr result Mizé :) you're very friendly, generous, and warm indeed! :* :*

bingkee said... @ 12/6/09 8:06 AM

I am an ectomorph too just like you , but you're way much skinnier than me. I have some "content" on some places of my body. In Asia , you're normal, but in America, they will think you actually do what you call yourself, "s--t" because they're big people. And the skinny people are those train wrecks, junkies and party-fanatics. If you really try hard to gain weight and there's no improvement, but you're very healthy, embrace the fact that you're actually blessed with that body that everyone has to ruin themselves for.

Monica said... @ 12/6/09 8:07 AM

so yay for us, The Fitness Diva! ;)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:11 AM

Thanks for dropping by Metz. oh, say no to diet-to-death! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:13 AM

haha I love blogthing Faizal. Go check it out! :)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:13 AM

Thanks Bill! ;)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:17 AM

Levian, I prefer to have a slim, toned, sexy body :)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:24 AM

most men prefer round shaped women, Nessa! :)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:25 AM

aww..thanks Brillie! :) ;)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:35 AM

haha...thanks JL! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:35 AM

haha...thanks JL! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:35 AM

haha...thanks JL! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:41 AM

must be the worm in my stomach Foong...lol! yeah, I eat A LOT!

Monica said... @ 12/6/09 8:46 AM

I stay up late and I eat supper every night! :-D :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 8:55 AM

Foong & Ayie, I prefer to have a slim, toned, sexy body! :-P

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:04 AM

Hi Schizoshrink. some people actually think clothes look better on a thinner person :) *DONT_KNOW* :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:06 AM

I have never seen you before! >:o *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:08 AM

awww...you girls are so sweeetttt! :* :* :*

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:27 AM

I'm sorry to say that Ayie! =-X I was a bit shocked when I saw this pic :-D
you're very friendly, generous, and warm indeed! :* :*

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:35 AM

Hi Recel! I'm so glad to see you here :) don't be jealous dearie, you look GREAT! ;)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 12/6/09 9:48 AM

I'm an ectomorph but I aint bonny either..look at my arms! haha.. well, I need some "content" on some places of my body Bingkee! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Bill said... @ 12/6/09 9:56 AM

not all men Monica :)

Recent blog post: Awards Awards

Monica said... @ 12/6/09 10:11 AM

not all but most of them Bill! :-D :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

faizal said... @ 12/6/09 10:29 AM

i just try one quiz at blog thing.. u might want to check it out..
here the link http://fyzals-territory.blogspot.com/2009/06/coz-i-love-business.html :-D

Recent blog post: Posting 300

Ori said... @ 12/6/09 12:36 PM

so far from many of your photos that I've seen here, I can say you flatter any dress, so you definitely are capturing the eyes of those who see you :)
and a no sh*t can do that :-P

Recent blog post: Err...sorry but your zipper is open

eastcoastlife said... @ 12/6/09 3:44 PM

You do look a little thin. Plump up just a little... more cuddly. haha....
I envy you lah, young, pretty and sexy!

Recent blog post: No Locks - PH

foongpc said... @ 12/6/09 7:04 PM

Oh, slim toned and sexy - I'm drooling. Haha!

Like that, you need to workout and do some light weights. otherwise, only slim and sexy only, not toned :)

Recent blog post: Do You Like Bread With Kaya And Butter?

foongpc said... @ 12/6/09 7:06 PM

Can also be due to high metabolic rate. For worm, easy to solve. Just take worm killers. But metabolic rate not so easy to solve.

Recent blog post: Do You Like Bread With Kaya And Butter?

foongpc said... @ 12/6/09 7:07 PM

Don't eat too much sashimi. Contain worms? Just a thought. hehe

Recent blog post: Do You Like Bread With Kaya And Butter?

kenwooi said... @ 12/6/09 7:15 PM

haha.. quite true also what right..
you're slim..
not sure about other personality though.. =)

maxiVelasco said... @ 12/6/09 7:28 PM

what? you don't look like shit here. you are actually pretty! and sexy of course.

have a great day monica! :)

Recent blog post: Back To Blogging... Back To Blugging!

Monica said... @ 13/6/09 1:05 AM

ok I'll check it out! :)

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 13/6/09 1:10 AM

=-O =-O I love sashimi very much!

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 13/6/09 1:11 AM

hahahah Foong is drooling! :-D :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 13/6/09 1:13 AM

You're so sweet Ori! :* :*

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Ayie said... @ 13/6/09 1:15 AM

Oh Mon, I would want that body too but too impossible...I have big bone structure =) :-P

Monica said... @ 13/6/09 1:16 AM

don't envy me lah ECL! I need to plump up, just like u said! :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Ayie said... @ 13/6/09 1:16 AM

Foong, Monica's taken already too bad for you! haha! :-P

Ayie said... @ 13/6/09 1:17 AM

haha I have bitchy times too! hehe sorry for the word ;)

nite nite Mon!

Monica said... @ 13/6/09 1:20 AM

Hi Ken! hmm you mean the other personality of me? *DONT_KNOW* :-D

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 13/6/09 1:21 AM

Hello Maxi! long time no see ;)
Thanks sweetie :*

Recent blog post: WW - I Am an Ectomorph

Monica said... @ 13/6/09 1:26 AM

hehe nite nite Ayie! enjoy your weekend k :* :*

Recent blog post: All-American Recipes

Monica said... @ 13/6/09 1:32 AM

but you still can look slim & slender Ayie! Don't let this "big boned" thing deter you. :)

Recent blog post: All-American Recipes

Ayie said... @ 13/6/09 3:12 AM

it's had to attain the slender frame so i just keep watching and maintaining my figure. ;)

Recent blog post: Going Back to Basics 0.2

Ane said... @ 14/6/09 1:30 AM

Hey Mon, it says I am an ectomorph too! :-D :-D

Ane said... @ 14/6/09 1:30 AM

You look so skinny in that picture Mon, but you so don't look like shit! :) Still pretty in my opinion! :-D :-D

Ane said... @ 14/6/09 1:31 AM

:* :* :* :* Mon! :-D :-D

Monica said... @ 14/6/09 1:44 AM

yeah Ane! this picture was taken a few days ago..
anyway, thanks sweetie :* :* :*

Monica said... @ 14/6/09 1:44 AM

:* :* :* :* Ane!

bluedreamer said... @ 14/6/09 10:08 AM

haha im a mesomorph ...aw!!!

JL said... @ 14/6/09 4:17 PM

Wah foong leave so many comment here. Patutlah top commentor lol! :-D :-D :-D

Monica said... @ 15/6/09 4:15 AM

better than me Bluedreamer...hahahaa! :-D

Recent blog post: Something every little one needs

Monica said... @ 15/6/09 4:16 AM

hahaha JL! u can do it too :-P :-P

Recent blog post: Something every little one needs

Mariuca said... @ 15/6/09 10:12 PM

=-O =-O =-O =-O =-O

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:13 PM

Ohhhhh ha ha this picture is it?

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:13 PM

Oh last week's post... ah see....

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:13 PM

Wah so SW la u Monica! Some more don put on weight easily so lucky he he! :* :*

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:14 PM

forever no need to BD!! >:o

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:14 PM

where got look like shit? >:o >:o

Recent blog post: We Have a Winner! *

Mariuca said... @ 15/6/09 10:15 PM

Bones all jutting out Mon, SW!

Recent blog post: We Have a Winner! *

Monica said... @ 15/6/09 10:16 PM

:-D :-D :-D :-D :-D

Monica said... @ 15/6/09 10:18 PM

hahha Mariuca...I said look like shit becoz of the bones lah :-D

Mariuca said... @ 15/6/09 10:19 PM

:):):)

Monica said... @ 15/6/09 10:20 PM

scary or not bones all jutting out Mariuca!

Mariuca said... @ 15/6/09 10:21 PM

And I mentioned the bones jutting out cause nice la to be SW ha ha ha!

Mariuca said... @ 15/6/09 10:23 PM

Not scary la, nice to see bones once in a while Mon, I like huhuhu!

Monica said... @ 15/6/09 10:32 PM

I need to get ready for dinner Mariuca! cya :* :* :*

Mariuca said... @ 15/6/09 10:35 PM

Ok Mon, cya later! :)

Mariuca said... @ 15/6/09 10:35 PM

Oh enjoy ur dinner, still so full from mine lol..

Ane said... @ 15/6/09 10:36 PM

Mon, it's just the angle of the photo making you look so skinny.. :-D

Rozella said... @ 24/7/09 10:08 PM

Mon! You look sooooooooooooo small here! SW is the word!

Rozella said... @ 24/7/09 10:14 PM

But cantik and sexy SW. ;) ;)

Monica said... @ 27/7/09 5:04 AM

hahahha Rozie! LOL @ look sooooooooooooo small :-D :-D
hehe thanks sweetie :* :*

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...