Wednesday, August 05, 2009

hot dog w/coleslaw & fries.



First Two Commenters

50 comments

Mariuca said... @ 5/8/09 2:26 PM

=-X =-X

Mariuca said... @ 5/8/09 2:26 PM

*DONT_KNOW* *DONT_KNOW* *DONT_KNOW* *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Mariuca said... @ 5/8/09 2:26 PM

Monica! Don tell me haven zzzz? =-O =-O :-P :-E

Mariuca said... @ 5/8/09 2:27 PM

Wow so huge, how to finish? Got fries some more! :) :)

Mariuca said... @ 5/8/09 2:27 PM

Btw i like having fries with tartar sauce, yum! :* :* :* :*

Monica said... @ 5/8/09 2:33 PM

Mariuca! haha yalor I went out wz R just now! u zzz edi? :-P :-P

Monica said... @ 5/8/09 2:34 PM

hehe I could finish :-P :-P :-[ :-[

Monica said... @ 5/8/09 2:35 PM

same here! :* :* :* :*

Mariuca said... @ 5/8/09 2:39 PM

I zzzzz edi at 8 something lol! Raining now, good time to sleep. :)

Mariuca said... @ 5/8/09 2:41 PM

I haven eaten anything now feel like having a coney dog…

Mariuca said... @ 5/8/09 2:43 PM

So yummy right if the tartar sauce is the nice type and not just mayo.. :)

Monica said... @ 5/8/09 2:52 PM

oh so fast u woke up edi lol! yeah so nice to zzzz...heavy rain just now! 8-)

Monica said... @ 5/8/09 2:52 PM

A&W's coney dog? :)

Mariuca said... @ 5/8/09 3:02 PM

Yeah dats why now feeling sleepy, some more raining outside my window…all cozy right now.. he he he!

Mariuca said... @ 5/8/09 3:02 PM

Yeah long time no eat coney dog! B’s fave. :)

irina said... @ 5/8/09 3:27 PM

Hi!I hope you are very hungry!!

Happy WW! :)

Marites said... @ 5/8/09 3:53 PM

my, that is looooong! not sure if i can eat all that.

levian said... @ 5/8/09 5:01 PM

ah, not when i am hungry n waiting for to get off! XD

tekkaus said... @ 5/8/09 5:59 PM

War...so long and so yummy! :-P I'm hungry already. Where did you buy it?

tekkaus said... @ 5/8/09 6:00 PM

So have you finished you foot-long? Haha :D Or still eating it?

eastcoastlife said... @ 5/8/09 8:01 PM

That looks huge! How to finish it!? I can't. :P

life ramblings said... @ 5/8/09 9:57 PM

that's extremely long and huge. and i'm not a big eater. i eat like a bird these days. :D

Shinade aka Jackie said... @ 6/8/09 12:25 AM

You just had to do that to us didn't you? :-P :-P

Shinade aka Jackie said... @ 6/8/09 12:25 AM

I am not supposed to eat those types of foods Monica!! >:o >:o

Shinade aka Jackie said... @ 6/8/09 12:26 AM

now what do I want? *DONT_KNOW*

Shinade aka Jackie said... @ 6/8/09 12:27 AM

A foot long loaded with all of the goodies and I may very well go get one!! Happy day and big hugs!! :) :) :* :*

Ayie said... @ 6/8/09 2:00 AM

wow...reminds me od my very slim sister who can eat that much too! you finished it all mon? *DONT_KNOW*

Ayie said... @ 6/8/09 2:00 AM

make me hungry now...still an hour before lunch!!! :( :( :(

Monica said... @ 7/8/09 5:13 AM

Mariuca! u FC1 here...alamak I forgot to ask u which blog eh? :-P :-P

Monica said... @ 7/8/09 5:14 AM

Hi Irina! errr... u hope I'm very hungry?? :-D
Happy WW! :)

Monica said... @ 7/8/09 5:14 AM

Hi Marites. haha yeah that is looooong! :-D :-D

Monica said... @ 7/8/09 5:15 AM

opps!!! :-P :-P

Monica said... @ 7/8/09 5:16 AM

Tekkaus, I had this @ Friendz Cafe in Millenium Square! :)

Monica said... @ 7/8/09 5:17 AM

I finished it! :-D :-D

Monica said... @ 7/8/09 5:18 AM

hahaha you can't? :-D :-D :-D

Monica said... @ 7/8/09 5:19 AM

I wish i could eat like a bird, LR!! :-P :-P

Monica said... @ 7/8/09 5:19 AM

awww Jackie! :* :* :*

Monica said... @ 7/8/09 5:22 AM

opps! I'm trying to avoid eating unhealthy foods but can't fight the cravings :-P :-P *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*

Monica said... @ 7/8/09 5:23 AM

haha so what do u want dearie? :* :*

Monica said... @ 7/8/09 5:23 AM

LOL!! *BIG HUGS* :* :*

Monica said... @ 7/8/09 5:25 AM

yeah I finished it all Ayie becos I was starving! :-[ :-[ :-[

Mariuca said... @ 7/8/09 5:25 AM

YAY FC1! :) How abt MD here today sweetie? :)

Monica said... @ 7/8/09 5:26 AM

What time is it over there Ayie? I am always confused :-[ :-[ :-[

Monica said... @ 7/8/09 6:14 AM

MD is up! :)

Ayie said... @ 7/8/09 7:54 AM

it was 11:54am when i messaged you so that would be 2:54amthere

like 15hrs difference =) you're way ahead that much for summer solstice & 16 for winter
(quick trick, deduct 3hrs from your time like 12nn here and 3zm there)

i also get confused now coz i was so used synchronizing my time from Phils to US, now it's reversed

;)

Cassey said... @ 7/8/09 10:49 AM

Even the hotdog is LARGE, but i think i can finish it, i am very hungry now and outside is raining, i really hope it is in front of me now........

Nessa said... @ 7/8/09 1:53 PM

Yum, yum! Where is dis footlong ... di mana ni Monica?? Hungry la... haven't eaten yet... :( :(

Bluedreamer said... @ 8/8/09 10:31 PM

whoah so tempting here,

Ane said... @ 17/8/09 6:53 PM

OMG! that's what I want right now!! I swear I can finish 1 and a half of that!! :-D :-D

Recent blog:=- Music Monday: Can't Fight This Feeling by REO Speedwagon**

Ane said... @ 17/8/09 6:53 PM

Your blog really makes me hungry sometimes Mon! :-P :-P

Recent blog:=- Music Monday: Can't Fight This Feeling by REO Speedwagon**

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...