Wednesday, December 30, 2009

Part 1.

Just a short post and let the pictures do the talking, mainly because I have to go to the grocery store to pick up a few items for New Year's Eve BBQ dinner.

Our Christmas was filled with yummy and delicious food! Smiley On the night of Christmas Eve,



Fresh bread or Ciabatta with Olive Oil and Balsamic Vinegar.

Toasted Bruschetta. Homemade Tuscan bread topped with marinated tomatoes, pesto sauce and Parmesan cheese.

Roasted Chicken with Balsamic Glaze. Over-baked herb roasted chicken glazed with Balsamic, served with fried rosemary wedges and garlic butter broccoli.

Margherita Pizza. Tomatoes, basil and mozzarella cheese.






*****


Tis' the season to be jolly and what better way to spend those hard earned money than by Christmas shopping!

There was a Christmas gift, hidden in my new wardrobe! Smiley

Such a lovely package, I love! Smiley

Want to take a peek inside? Oops, sorry, I can't show you because those are very personal and sexy gifts. Its sexy lingerie set in PINK! Smiley

and a pair of new sunglasses. Smiley


I really wanted to get Ralph a new watch, but finding the perfect watch for him is SO difficult! So I took him to the shopping mall, took him to City Chain and let him choose one he likes the most.

I am a hopeless romantic. No surprise there! Smiley

His new watch

and a polo shirt in festive shades of red and green, which I bought earlier.


Part 2 is coming up soon. Stay tuned! Smiley



First Two Commenters

59 comments

Bombchell.com said... @ 30/12/09 9:20 PM

I love Bruschetta!! infact I ove all the food you had in pictures!!!!

LadyJava said... @ 30/12/09 9:23 PM

:* :* :* :*

LadyJava said... @ 30/12/09 9:28 PM

Merry Christmas Mon.. wah so many great awesome full.. lucky i just had dinner or else for sure hungerss!!

LadyJava said... @ 30/12/09 9:29 PM

Such a pretty gift Mon.. and I'm sure the pink set even prettier.. lol!!

Mariuca said... @ 30/12/09 10:26 PM

:'( :'( :'( :'( :'(

Mariuca said... @ 30/12/09 10:26 PM

Just got home Monica! 8-) 8-) 8-)

tekkaus said... @ 30/12/09 10:29 PM

I want that gift to Mon. :D War...your Christmas eve is really enjoyable huh. So many delcious food.

Mariuca said... @ 30/12/09 10:29 PM

Oh no pizza, bruschetta... all my fave!!!! :'( :'( :'( :'(

Mariuca said... @ 30/12/09 10:29 PM

Sad cause cant eat all that now huhuhuuhu ;) ;) ;) ;) ;)

Mariuca said... @ 30/12/09 10:31 PM

Specially dat margherita pizza OMG! :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Mariuca said... @ 30/12/09 10:31 PM

So cute R hid ur pressie inside the wardrobe he bought and assembled for u he he.... merry christmas Monica and R! :* :* :* :* :*

David Funk said... @ 30/12/09 10:36 PM

Hi Mon!:*:*:*

I'm hungry again and I just got through eating breakfast here! LOL! The pictures are so colorful as always. Part 1 was very good! :) :)

The Fitness Diva said... @ 30/12/09 10:38 PM

Wow! You are killing me with all the good looking pics of that delicious food! Yum!
Presents look nice, too!

Wishing you a very Happy Holiday, and a Happy Happy New Year!

All the best! ;)

Bill said... @ 30/12/09 11:28 PM

Wow a lot of great food here. You look as beautiful and Sexy as you also do my sweet friend. Cool looking shades the look good on you. Wooo whooo sexy lingerie somebody going to like that when you wear it 8-) 8-). Have a very Happy New Year Monica :) :)

Online Dating Tips said... @ 31/12/09 12:33 AM

Lots of delicious food you have there, and a very big roasted chicken too :)

ayie said... @ 31/12/09 2:24 AM

:* :* :*

ayie said... @ 31/12/09 2:24 AM

happy new year mon!!

ayie said... @ 31/12/09 2:24 AM

hmmm sexy lingerie? =-O =-O =-O

ayie said... @ 31/12/09 2:25 AM

nice to see how you celebrated your xmas eve! hugsy!

xin said... @ 31/12/09 11:59 AM

awww i wanna see the pink set :p

Hitesh said... @ 31/12/09 1:19 PM

hey Mon,

you seem to be a food junkie ..........always putting pics of all the delicious food and still this fit......need to know the secret ....... =-X

yea, finding a perfect gift is really difficult....even i can't do it.......goggs are looking awesome........and agree festive season is the time to spend......

BIG QUESTION ......hey, why don't we get to see ralph.........???????

Angel said... @ 31/12/09 7:52 PM

Oh wow.. This is not good. You're making me hungry with all the photos.. :-P

LadyJava said... @ 1/1/10 12:57 AM

Happy New Year Mon!! Hugs!

Mariuca said... @ 1/1/10 3:12 AM

:* :* :* :* :* :*

Mariuca said... @ 1/1/10 3:12 AM

Happy 2010 Monica and R! I wish you both the best in life, love, health and wealth this NY! :* :* :* :*

Mariuca said... @ 1/1/10 3:13 AM

Wow Mon, congrats TUO! I think u've just been bumped to a PR4! According to my widget! :* :* :* :* :*

Monica said... @ 1/1/10 3:53 PM

Happy New Year LJ!! :* :* :* :*

Monica said... @ 1/1/10 3:53 PM

:* :* :* :* :* :*

Monica said... @ 1/1/10 3:55 PM

Thanks Mariuca! All the same to you and B! :* :* :* :*

Monica said... @ 1/1/10 3:55 PM

really Mariuca???? TUO PR4!?? =-O =-O =-O =-O =-O

eastcoastlife said... @ 1/1/10 6:43 PM

My wishes for you,
Great start for Jan,
Love for Feb,
Peace for March,
No worries for April,
Fun for May,
Joy for June to Nov,
Happiness for Dec,
Have a lucky and wonderful 2010, Monica!

foongpc said... @ 2/1/10 11:19 PM

Wow! Yummy yummy food!! Drooling...

foongpc said... @ 2/1/10 11:20 PM

Nice gifts! Wow! Ralph so lucky get a nice spanking new watch! And you have sexy lingerie. Wow!

foongpc said... @ 2/1/10 11:22 PM

Btw, quick! Drop by my blog here. Your name is being mentioned ;)

Monica said... @ 3/1/10 8:35 AM

Hi Bombchell! glad to see u here! :) ;)

Monica said... @ 3/1/10 8:35 AM

LJ!! :* :* :* :*

Monica said... @ 3/1/10 8:36 AM

hahaha yeah the pink set even prettier! :-D :-D :-[ :-[

Monica said... @ 3/1/10 8:37 AM

Mariuca! :* :* :* :*

Monica said... @ 3/1/10 8:38 AM

hehe.. so how was your holiday Tekkaus? :)

Monica said... @ 3/1/10 8:40 AM

yalor so sad cause u can't eat all that now Mariuca! :( :(

Monica said... @ 3/1/10 8:41 AM

hehe all my fave too!!!! :-P :-P :-P

Monica said... @ 3/1/10 8:42 AM

LOL! u still remember the wardrobe he bought and assembled eh! :-D :-D :-D

Monica said... @ 3/1/10 8:44 AM

Hi David! :* :* :* glad u loved those pics.. thanks! :)

Monica said... @ 3/1/10 8:46 AM

LOL!!
Happy New Year to you too, The Fitness Diva! :) ;)

Monica said... @ 3/1/10 8:48 AM

Thanks Bill! :) hahaha I hope so! :-D :-D
Happy New Year! :* :*

Monica said... @ 3/1/10 8:50 AM

Hi Online Dating Tips, thanks for dropping by! :)

Monica said... @ 3/1/10 8:50 AM

:* :* :*

Monica said... @ 3/1/10 8:50 AM

Happy New Year Ayie!! :* :*

Monica said... @ 3/1/10 8:51 AM

yeah!! :-D :-D :-D

Monica said... @ 3/1/10 8:51 AM

:) :) :) hugsy!

Monica said... @ 3/1/10 8:53 AM

hey Xin! opps! :-D :-D :-D

Monica said... @ 3/1/10 8:58 AM

Hey Hitesh! hmm maybe becoz of I've high metabolism? *DONT_KNOW* *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*
LOL u wanna see him? ok ok!!! :-D :-D :-D

Monica said... @ 3/1/10 8:58 AM

opps!! :-P :-P

Monica said... @ 3/1/10 8:59 AM

thanks ECL! all the same to u!! :* :* :*

Monica said... @ 3/1/10 9:00 AM

Hey Foong! :)

Monica said... @ 3/1/10 9:01 AM

Wow indeed! :-$ :-$ :-$

Monica said... @ 3/1/10 9:02 AM

=-O =-O ok, I'm coming!!

levian said... @ 6/1/10 8:28 AM

wow, what a cheesy christmas you have! i am drooling all over the page just by looking at them. =p

Monica said... @ 7/1/10 5:57 PM

LOL! stop drooling all over the page sweetie! go wipe yr mouth :* :*

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...