Saturday, October 09, 2010

I received this "Awesome Friend Award" from Bill of My Piece of Paradise and I would like to pass it on to all my Top 10 Commenters, my awesome friends! Thank you very much for all your lovely comments and support, I truly appreciate it!!! Smiley



The Top Commenter will receive 1000 EC credits + 1 FOC ad linking to her site! And, 100 EC credits each to the rest of the Top Commenters!








Also, a big thank you to my Top First Commenter and the TFC will receive 500 EC credits + 1 FOC ad linking to her site too.



Thanks for all your visits and enjoy your weekend, everyone!



First Commenter
♥~*~♥~*~♥

29 comments

David Funk said... @ 9/10/10 9:10 PM

Hi Monica! :* :* :*

Mariuca said... @ 9/10/10 9:10 PM

:* :* :*

Mariuca said... @ 9/10/10 9:12 PM

Congrats GG, congrats WOAFS, congrats LJL lol! :-[ :-[ :-[ :-[

David Funk said... @ 9/10/10 9:12 PM

Of course you are an awesome friend that deserves all the awards you get!

See ya later sweetie! :* :* :*

Mariuca said... @ 9/10/10 9:12 PM

Thanks for the award Monica, and congrats to u too of coz.. 8-) 8-) 8-)

Mariuca said... @ 9/10/10 9:12 PM

Enjoy ur weekend, almost Sunday! :-E :-E

Bella Enveeus said... @ 9/10/10 9:21 PM

Congratulations everybody!!! Must have my name this month.. :-D

gagay said... @ 9/10/10 9:23 PM

:'( :'( :'( :'( :'(

gagay said... @ 9/10/10 9:24 PM

..havent noticed the twit! :( :( :( :( :(

gagay said... @ 9/10/10 9:25 PM

and the feed oso.. :( :( :( :( :(

gagay said... @ 9/10/10 9:26 PM

syabas to GG, WOAGS and LJL! :-P :-P :-P :-P

gagay said... @ 9/10/10 9:27 PM

thankie GP! ;) ;) ;) ;) ;)

gagay said... @ 9/10/10 9:28 PM

oh yeah! got an award! :-D :-D :-D :-D :-D

gagay said... @ 9/10/10 9:28 PM

terima kasih te mon! ;) ;) ;) ;) ;)

gagay said... @ 9/10/10 9:29 PM

gotta be posting this one now..after FF post! ;) ;) ;) ;) ;)

gagay said... @ 9/10/10 9:29 PM

super congratulations to GMD!LOL! :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

gagay said... @ 9/10/10 9:30 PM

nyahahahha! :-D :-D :-D :-D :-D

tekkaus said... @ 9/10/10 11:03 PM

Woohoo! I managed to made it into the top 10. Mauahaha :D

gagay said... @ 9/10/10 11:19 PM

ate mon! done posting the award...salamat!!! ;) ;) ;) ;)

Bluedreamer said... @ 10/10/10 12:45 AM

congratulations to all the top commenters... yikes.. missed it again haha

Bluedreamer said... @ 10/10/10 12:45 AM

have agreat day and happy blogging mon

Caroline Ng May Ling said... @ 11/10/10 9:56 AM

:* :* :*

Caroline Ng May Ling said... @ 11/10/10 9:57 AM

thnx sweetie for the award! ;) ;)

Caroline Ng May Ling said... @ 11/10/10 9:57 AM

no wonder i rcv 100 EC credits la. haha thanks a lot Mon! :-D :-D

*Michael said... @ 11/10/10 5:51 PM

Yeah!!!!!

*Michael said... @ 11/10/10 5:51 PM

I am thrilled!!!!! :* :* :* :*

*Michael said... @ 11/10/10 5:52 PM

Thanks so much Monica!

foongpc said... @ 14/10/10 2:14 AM

Thanks for the EC credits!! Yay!!

foongpc said... @ 14/10/10 2:16 AM

And thanks for the Awesome Friend Award!! Love it!! :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...